BKV.hu
Vissza az összes állásajánlathoz

humánadminisztrációs feladatok_Óbuda

Szellemi
AG 20240843
Jelentkezési határidő: 2024.12.03.

Autóbusz és Trolibusz Üzemeltetési Igazgatóság

Gazdálkodási Osztálya

humánadminisztrációs feladatok ellátására

elsősorban részmunkaidőben (napi 6 vagy 7 órában) történő munkavégzésre felvételt hirdet

A munkakör betöltésének feltételei:

  • középfokú végzettség
  • munkaügyi/személyügyi szakképzettség vagy 3 év szakmai tapasztalat
  • MS Office programok felhasználó szintű ismerete (mely a felvételi folyamat során tesztelésre kerül)

Előnyt jelent:

  • SAP HR moduljának ismerete

A munkavállaló feladatai:

  • humánügyi, humánadminisztrációs feladatok végrehajtásában való közreműködés
  • munkavállalók humánügyi dokumentumainak kezelése
  • időadat- és törzsadatkezelés

Leendő munkatársunktól megkívánt képességek, készségek:

  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság
  • egyedi konfliktushelyzetek kezelése

Amit kínálunk:

  • stabil háttérrel rendelkező nagyvállalatnál hosszú távú munkalehetőség
  • versenyképes jövedelem
  • ingyenes utazás a BKV Zrt. járatain a munkavállaló, a házastársa, valamint az egy háztartásban élő minden nappali tagozaton tanuló gyermek részére is
  • vállalati országbérlet a munkavállalónknak 1250 Ft-os adminisztrációs díj ellenében a helyközi közlekedésben a VOLÁNBUSZ Zrt., a MÁV-START Zrt. a GySEV Zrt. kijelölt járataira, valamint a MÁV-HÉV Zrt. járataira
  • cafeteria juttatás

Munkavégzés helye:

  • BKV Zrt. Óbudai Divízió, 1037 Budapest, Pomázi út 15.

Bérezés megegyezés szerint. A munkakör betölthető: kiválasztást követően azonnal.

Jelentkezési határidő: 2024. december 3.

Jelentkezés fényképes szakmai önéletrajzzal, bérigény megjelölésével.