Autóbusz és Trolibusz Üzemeltetési Igazgatóság
Gazdálkodási Osztálya
humánadminisztrációs feladatok ellátására
elsősorban részmunkaidőben (napi 6 vagy 7 órában) történő munkavégzésre felvételt hirdet
A munkakör betöltésének feltételei:
- középfokú végzettség
- munkaügyi/személyügyi szakképzettség vagy 3 év szakmai tapasztalat
- MS Office programok felhasználó szintű ismerete (mely a felvételi folyamat során tesztelésre kerül)
Előnyt jelent:
- SAP HR moduljának ismerete
A munkavállaló feladatai:
- humánügyi, humánadminisztrációs feladatok végrehajtásában való közreműködés
- munkavállalók humánügyi dokumentumainak kezelése
- időadat- és törzsadatkezelés
Leendő munkatársunktól megkívánt képességek, készségek:
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság
- egyedi konfliktushelyzetek kezelése
Amit kínálunk:
- stabil háttérrel rendelkező nagyvállalatnál hosszú távú munkalehetőség
- versenyképes jövedelem
- ingyenes utazás a BKV Zrt. járatain a munkavállaló, a házastársa, valamint az egy háztartásban élő minden nappali tagozaton tanuló gyermek részére is
- vállalati országbérlet a munkavállalónknak 1250 Ft-os adminisztrációs díj ellenében a helyközi közlekedésben a VOLÁNBUSZ Zrt., a MÁV-START Zrt. a GySEV Zrt. kijelölt járataira, valamint a MÁV-HÉV Zrt. járataira
- cafeteria juttatás
Munkavégzés helye:
- BKV Zrt. Óbudai Divízió, 1037 Budapest, Pomázi út 15.
Bérezés megegyezés szerint. A munkakör betölthető: kiválasztást követően azonnal.
Jelentkezési határidő: 2024. december 3.
Jelentkezés fényképes szakmai önéletrajzzal, bérigény megjelölésével.