Vasúti Üzemeltetési Igazgatóság
Üzemeltetési Főosztály
Forgalomfelügyeleti Szolgálat
TABULÁTORKEZELŐI feladatok
elvégzésére felvételt hirdet
Főbb feladatok:
- A villamos végállomásokon a végállomási váltóállító és jelzőberendezés kezelése;
- Informatikai és egyéb eszközök (számítógép, kamera, utastájékoztató berendezés) kezelése;
- Adminisztratív és nyilvántartási feladatok teljes körű elvégzése;
- Utaskapcsolati feladatok ellátása;
- Intézkedés megtétele az infrastruktúra hibák megjavítása érdekében;
- Rendkívüli forgalmi helyzetekben a közlekedés biztonságával összefüggő forgalomirányítási tevékenység végzése.
A munkakör betöltésének feltételei:
- Érettségi bizonyítvány;
- Vasútegészségügyi orvosi alkalmasság.
Előnyt jelent:
- Közúti-vasúti járművezetői engedély;
- Idegen nyelv ismerete;
- Számítógépes ismeretek (Word, Excel).
Leendő munkatársunktól megkívánt képességek, készségek:
- Jó kommunikációs és együttműködési készség, önálló, felelősségteljes munkavégzés;
- Pontosság, precizitás, terhelhetőség;
- Cég iránti lojalitás.
Amit nyújtunk:
- Stabil háttérrel rendelkező nagyvállalatnál hosszú távú munkalehetőség;
- A speciális ágazatból adódóan egyedülálló tapasztalatokat adó munkakör;
- Cafeteria: 200.000 forint (bruttó) értékben évente;
- Ingyenes utazás a BKV járatain a házastárs, valamint az egy háztartásban élő minden iskolás gyermek részére;
- Országbérlet évente (1.250 forint éves költségért);
- Üdülési lehetőségek; Balatonfenyvesen, Galyatetőn;
- Igény szerint jutányos áron való munkásszállói elhelyezés;
- Tanfolyam idejére 432.000 forintos bérezés (bruttó);
- A tanfolyam sikeres elvégzése után 510.000 forintos bérezés (bruttó), plusz pótlékok;
- Rugalmas beosztáskészítés.
Munkavégzés jellege, helye: Több műszakos beosztás, BKV villamos végállomások.
Jelentkezési határidő: 2025. március 01.
A jelentkezés során csatolni kérjük: részletes szakmai önéletrajzot, motivációs levelet.
A munkakör betölthető: kiválasztást követően azonnal.
Érdeklődni: Dorogi Sándor csoportvezetőnél a 06/20-927-5323 telefonszámon.